Ейдетика

Використання елементів ейдетики на уроках хімії.

Як творча людина, шукаю натхнення у всьому, що мене оточує.

 Спостерігаючи за учнями протягом 10 років я помітила появу певних труднощів, пов'язаних із сприйняттям, запам'ятовуванням та відтворенням інформації. На сучасному освітньому небосхилі вчителям пропонується значна кількість оригінальних технологій, методик, прийомів навчання учнів. Уперше з прийомами ейдетики я ознайомилась на курсах підвищення кваліфікації в КОІПП ім. В.Сухомлинського у 2008 р. Спочатку спробувала використовувати тренінги ейдетики на власному досвіді. Зі своєю меншою донькою вчили цифри, вірші. Перечитала велику кількість порад сучасних психологів. Найбільше мені сподобались поради Євгена Антощука у книзі " Учімося запам'ятовувати і пригадувати".  А потім я спробувала використовувати елементи ейдетики на уроках хімії у 7 класі при вивченні хімічних символів. Діти були у захваті, їм сподобалось. Ейдетичні прийоми використовують ті діти, які мають образну пам'ять. Учні  з більш розвиненою аналітичною пам'яттю віддавали перевагу іншим способам запам'ятовування матеріалу, зокрема, прийомам мнемотехніки, тому, крім прийомів ейдетики, доцільно використовувати й інші прийоми запам'ятовування: мнемотехніку та інші вербально - логічні системи, які допомагають переключити увагу на зрозумілу дію, перетворити інформацію у таку форму, яка придатна для подальшого відтворення.





















Комментариев нет:

Отправить комментарий