Навчальні проекти

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ХІМІЇ
" Проектна діяльність - навчальний процес, в якому обов’язково беруть участь розум, серце і руки"...   А. Флітнер

Сучасній школі потрібні нові сучасні технології. Сучасне інформаційне суспільство перед школою ставить за мету підготовку випускників, здатних легко адаптуватися до життя, самостійно здобувати знання, вміло використовувати їх на практиці. Учні повинні критично і творчо мислити; чітко усвідомлювати, де і яким чином можна застосувати набуті знання; генерувати нові ідеї; грамотно працювати з інформацією, бути комунікабельними, постійно вдосконалюватися. Тепер учитель - не єдине, основне джерело знань, а організатор пізнавальної діяльності. Особливо продуктивним є проектна діяльність.
         Метою створення навчальних проектів є розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів, усвідомлення ними моральних цінностей, що згодом дозволить їм стати здатними до самореалізації, самостійного мислення, прийняття важливих рішень; уміння працювати над розв’язанням важливих проблем як самостійно, так і у групі.

    Алгоритм виконання проекту:
визначити проблему, що буде вивчатися;
спроектувати роботу;
знайти інформацію;
провести дослідження;
презентувати роботу;
створити портфоліо

    Методи збирання інформації:
прочитати книжки про те, що досліджуєте;
знайти інформацію в мережі Інтернет;
переглянути науково-популярні передачі;
провести експеримент;
провести спостереження;
дізнатися думки інших людей

    Текстовий опис проекту:
Тема проекту
Мета проекту
Завдання проекту
План роботи над проектом
Одержані результати
Висновки
Джерела інформації (використані ресурси)

   Форма представлення (презентація) результатів проекту:
друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка, інформаційний бюлетень, брошура, твір
мультимедійні роботи: мультимедійна презентація, відеофільм, фільм
творчі звіти: вистава, інсценування, радіопрограма, фотовиставка, художня виставка, літературний вечір

     Джерела, з яких потрібно брати інформацію:
первинні документи: книжки, періодичні видання;
вторинні документи: бібліотечні каталоги, бібліографічні посібники;
унікальна інформація: речові документи, експериментальна інформація;
усне спілкування з людьми: опитування, зустрічі, бесід.



Оцінювання проектів


 низький рівень
    подання роботи (або частини роботи) реферативного характеру, без визначення мети й завдань проекту, а також без висновків за його результатами

середній рівень 
    фрагментарну участь у дослідженні, хоча й за умови її вчасного виконання
достатній рівень 
    правильне виконання своєї частини роботи у разі, якщо він не брав участі в підсумковому обговоренні і формулюванні висновків за результатами дослідження
високий рівень 

    дослідження з повним розкриттям теми, належним оформленням роботи і презентацією індивідуального проекту або точного, вчасного виконання своєї частини спільного дослідження, визначенні мети і завдань, активній участі в аналізі результатів і формулюванні висновків

Комментариев нет:

Отправить комментарий